Cale WebOffice - zdalne zarządzanie parkomatami
Cale Web Office to aplikacja sieciowa, czyli rozwiązanie typu Software as a Service (SaaS), dające całkowitą kontrolę nad parkomatami. Informacje, raporty i statystyki dostarczane są w szybki, łatwy i w bezpieczny sposób, poprzez standardową przeglądarkę internetową. Jedynym wymaganym narzędziem jest więc komputer z dostępem do Internetu. CWO umożliwia redukcję kosztów przez zwiększenie efektywności operacyjnej i usprawnienie serwisu.

Informacje zawsze aktualne,
ostrzeżenia zawsze na czas
CWO to sprawne narzędzie do planowania i optymalizacji zadań dla służb serwisowych. Zapewnia czytelny podgląd
statusu urządzeń wraz z mapą ich położenia. Jednoznacznie prezentuje dane o wpływach z opłat, ilości sprzedanych
biletów. Informacje są automatycznie przesyłane pomiędzy urządzeniami a CWO, co oznacza, że wszyscy użytkownicy
mają dostęp do aktualnych danych o operacjach parkingowych.
System posiada funkcjonalność automatycznych meldunków alarmowych dotyczących pracy urządzeń, co pozwala
zminimalizować okresy przestojów parkomatów i zapewnić maksymalne wpływy z opłat.
Parkomaty Cale przesyłają do CWO zarówno ostrzeżenia jak i krytyczne alarmy, wykorzystywane do podejmowania
natychmiastowych działań i do celów statycznych. Np. w momencie przekroczenia minimalnego stanu w zasobniku papieru
parkomat terminal wysyła do CWO protokół, który zostaje zarejestrowany w systemie i natychmiast przekierowany do
dyżurującego serwisanta, w formie wiadomości e-mail. Wszystkie zakłócenia i transakcje są również raportowane i mogą
być analizowane przez CWO.


Proste i czytelne statystyki, zdalna konfiguracja urządzeń
CWO dostarcza narzędzie analizy danych administracyjnych i finansowych. Umożliwia generowanie wykresów i raportów
dla określonej grupy automatów, uwzględniając np. liczbę wydanych biletów, wysokość wpływów czy dokładny czas przeprowadzenia
transakcji. Oprócz predefiniowanych raportów, narzędzie analizy pozwala na tworzenie własnych, niestandardowych statystyk, w
oparciu o interesujące dane. Raporty mogą być drukowane lub eksportowane do arkusza kalkulacyjnego.
System CWO służy również do programowania, aktualizacji i rekonfiguracji automatów Cale. Terminale mogą zostać podzielone
i pogrupowane w określone węzły (np. ulica czy dzielnica miasta), dzięki czemu - jeśli będzie to wymagane – aktualizacja
może dotyczyć wyłącznie urządzeń w obrębie danego węzła. Nowo zainstalowany automat, po podłączenia do węzła CWO może
odziedziczyć konfigurację urządzeń należących już do tego węzła.

Bezpieczne i inteligentne rozwiązania
Bezpieczeństwo jest najwyższym priorytetem przy wdrożeniu i korzystaniu z Cale WebOffice. Ochrona informacji przed dostępem do niepowołanych osób jest kluczowym elementem na którym opiera się CWO. Oto niektóre cechy systemu, zapewniające poufność i bezpieczeństwo informacji:
- Własność danych - tylko klient ma dostęp do danych ze swoich urządzeń. Dane pozostają w całkowitym posiadaniu klienta i są bezpiecznie przechowywane w bazie danych CWO
- Bezpieczne logowanie - procedura logowania wymaga unikalnej nazwy użytkownika i hasła, które dają dostęp do funkcji zgodnych ze zdefiniowanymi uprawnieniami. Administrator może przypisać poszczególnym użytkownikom różne prawa dostępu. Przykładowo, jedna osoba może obsługiwać tylko funkcjonalność wiadomości alarmowych, druga zmieniać grupy urządzeń, a jeszcze inna wyłącznie analizować raporty i statystyki.
- Szyfrowanie danych - wszystkie dane przesyłane pomiędzy komputerem użytkownika a CWO są szyfrowane protokołem SSL (128 bit). Oznacza to, że osoby trzecie nie mogą śledzić transmitowanych danych
- Kopie zapasowe - dane klienta są archiwizowane i w bezpieczny sposób zapisywane w postaci kopii zapasowych
Oprogramowanie jako usługa
- Dodatkowe usługi serwisu i konserwacji przez specjalistów zajmujących się oprogramowaniem są zbędne, co minimalizuje koszty oraz ułatwia szacowanie i planowanie budżetu subskrypcji usług CWO
- Nowe aplikacje i funkcjonalności są wdrażane centralnie, zatem klient nie musi niczego instalować, aktualizować, konfigurować ani rozwiązywać problemów
- Klient nie ponosi wysokich kosztów inwestycyjnych związanych z zakupem drogiego sprzętu